جونمی عمرمی نفسمی
نوشته شده توسط : صادق

 

جونمی عمرمی نفسمی


تو همان نیمه گمشده ی منی که مدتها به انتظار آمدنش نشسته بودم

تو همان انتظاری، که در نهایت به آن رسیدم...

تو ماه منی ، چه زیبا و نورانیست شبهای تیره و تار با وجود تو

ای قشنگترین بهانه ، چه دلنشین است بهانه های عاشقانه ی تو

گل من ، با آمدنت گلستان شد آن کویر تشنه ی قلب من

تو همان شعری ، شعری که با شنیدنش آرام میگیرد دل من

برایم بخوان هر شب ، تا آرام روی هم رود پلکهای من...

دسته دسته چیده ام گلهای نرگس را برای تو

تا آن لحظه که می آیی آنها را با احترام تقدیم کنم به چشمهای تو

عطر گلهای نرگس دیوانه میکند مرا ، حرفی بزن، چرا اینگونه نگاه میکنی مرا

به تو مدیونم ای خدا ،

این مهربانترین فرشته ات بود که برایم فرستادی از آن سوی دنیا

ای دنیای من ، چه بی انتهاست آن نگاهت ،

نمیتوانم انتهای آن نگاه را ببینم ،

به راستی که چه کهکشان درخشانیست آن سوی چشمانت

تو همان آرزویی که در گذشته هر گاه به آن فکر میکردم میخندیدم

با خود میگفتم محال است به این آرزو برسم

تو همان آرزوی دست نیافتنی منی که اینک در کنارمی ،

مال منی ،

عزیز دلمی ،

قلبمی ،

جونمی ،

نفسمی ،

عشقمی ،

که عاشقانه در سینه ام میتپی و به من نفس میدهی ،


جونمی عمرمی نفسمی
 




:: موضوعات مرتبط: عکس , عکس عاشقانه , عکس عاشقانه با متن , شعر , شعر عاشقانه , داستان , داستان عاشقانه , مطالب عاشقانه , مطلب عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: جملات عاشقانه , متن عاشقانه , شعر عاشقانه , غزل عاشقانه , نوشته عاشقانه , کارت پستال عاشقانه , لب گرفتن , بوسه عاشقانه , بغل کردن عاشقانه , تصاویر عاشقانه , لحظات عاشقانه , دختر و پسر عاشق , رمانتیک عاشقانه , عکس عاشقانه قشنگ , عکس عاشقانه غم انگیز , عکس دلشکسته عاشق , داستان عاشقانه , نامه عاشقانه , کاغذ د ,
:: بازدید از این مطلب : 2676
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: